PODPORA S VYUŽITÍM VZDÁLENÉHO PŘÍSTUPU
Současný standard připojení firemních počítačů k Internetu je na takové úrovni, že většinu aktivit našich konzultantů (např. nastavení konfigurace programu, vysvětlení funkčnosti programu, posouzení chybového stavu apod.) lze provádět od stolu, a to formou vzdáleného přístupu.
Takový styl práce výrazně urychluje a zlevňuje podporu uživatelům.
Zákazník už nemusí čekat na to, kdy si u něj konzultant naplánuje návštěvu a neřeší jeho dopravní náklady.
Princip podpory s využitím vzdáleného přístupu spočívá v tom, že se konzultant připojí přes Internet na Váš počítač, ovládá jej, pracuje a ukazuje na něm stejně, jako by u počítače přímo seděl a po telefonu Vám poskytuje odpovídající rady.
Naše společnost zvolila jako komunikační nástroj systém TeamViewer.
Pro jeho spuštění na Vašem počítači stačí telefonicky sdělit konzultantovi Vaše Id z formuláře, který se Vám zobrazí v kterémkoliv programu DUNA v nabídce Nápověda -> TILL
CONSULT na webu -> Povolit vzdálený přístup k programu.
V nových Obchodních podmínkách, o kterých je zmínka na jiném místě tohoto magazínu, jsou stanovena ekonomická pravidla pro využívání podpory pomocí TeamViewer.